love

Tuesday, November 23, 2010

S.C.A.N.D.A.L

why kne ade scandal?.boleh ker seorang lelaki atau wanita itu memiliki 2 atau lebih dari seorang kekasih????perlu ker?..ermmm satu isu yg pelik kan?.persoalannya ape puncanya semua terjadi..aku pernah mendengar cerita seseorang dimana seorang perempuan yg setia dan berpegang teguh kpd cintanya tp kekasihnya pula yg tidak cekal and tegar atau lebih best x tetap pendirian la...aku jd x faham..bkn ke once kite ade problem dlm perhbgn kita blh berbincang.tp knp msti diselesaikan dgn :menduakan"..kdg2 aku x fhm even yg diduakan x buat slh pun tp tetap "dimadukan"...ape sbnrnya yg dicari oleh seorang lelaki atau seorang perempuan...

yup...aku faham satu benda..manusia mmg x pernah cukup dgn ape yg dimiliki..BTUL?..mungkin bosan???...hmm tp bg aku,cukuplah aku mengenali DIA seorang.dgn kenal die aku tau aku seumpama mengenali semua jenis2 lelaki yg ada didunia ni..x caya?..trust n try me..:)jujur aku katakan segala sikap sebaik2 lelaki n sejahat2 lelaki aku temui dlm diri die..xkire la dari sudut baik or jahat nya yg cuba disembunyikan dari aku,tp aku tau segalanya..er,, bkn nak ckp besar ya...tp..jujur nya tuhan tu maha berkuasa..aku sendiri xtau knp aku sng dapat rasa segalanya..x kira la dari org lain or mungkin petunjuk dari langit(mimpi)..

kebahagiaan aku??..aku bahagia dgn dia..dia calon lelaki yg baik..aku bersyukur dianugerahkan berjumpa dgn die di hari dimana semua classmate aku dlm keadaan kelam kabut..hehe..kali kedua dia ungkapkan "sudi x kau jd someone special utk aku"....ermmmm indahnya...aku pun terasa seperti diawang awangan di ampaian baju hostel kptm..on that time,die seorg yg agak notty...tp katanya sejak kenal aku byk benda yg die terpaksa sorok kan..hehe..knp dgn aku masa tu???..katanya aku garang...xtau la garang mcm mane...

3tahun perhubungan aku dgn die,tuhan je yg tau manis,pahit,maung hbgn kami...yg penting aku akn mencintai die seumur hidup aku..

1 comment:

  1. ni mesti kak sasha yang tulis..bila nak tengok abg razi tulis plak nih..

    ReplyDelete